Labyrint osudu (Lenka Dostálová) - Recenzia

by - 20.3.18

Hneď by som chcela začať tým, že môj názor na túto knižku ste sa mali dozvedieť už dávnejšie, no ja som sa k čítaniu knižky, ani písaniu recenzie nedostala. Jednoducho toho bolo veľa, najprv až tak nie, no pri udalostiach z predniekoľko dní som nevedela, čo bude ďalej. No o tomto dnešná recenzia nie je, malo to byť len malé objasnenie.

O českej autorke Lenke Dostálovej ste sa uohli dozvedieť z predošlej recenzie, ktorú Vám odporúčam skôr, ak ste ešte nečítali prvý diel. Knižka Labyrint osudu je totiž druhým dielom knižnej série Dcer světla a temnoty a tak miestami nemusíte vedieť o čo sa jedná, alebo Vám môžu byť prezradené dôležité časti z prvého dielu, aj keď som sa snažila o to, aby som prezradila len toľko, koľko je nutné.

Informácie o knižke:
Originálny názov - Labyrint osudu
Autor - Lenka Dostálová
Vydavateľstvo - Fragment
Žáner - Fantasy, YA

"Poslouchej, tohle nejsi ty. Když jsem tě poprvé viděl, byla jsi hrdá silná holka, která bojovala do posledního dechu za svoje prěsvědčení. A taková jsi pořád, jenom tomu musíš věřit."

V druhom dieli obe sestry bojujú s temnotou, čo oproti prvému dielu nie je zmena, no tentokrát, je jedna z dvojčiat nedobrovoľne jej súčasťou a temnota sa snaží na svoju stranu získať aj tú druhú. Snažia sa bojovať proti dávnemu predurčeniu, no každá po svojom. Oproti prvému dielu v knižke nájdeme nové postavy, ale aj prostredie, v ktorom sa dej knižky odohráva. Tento diel sa mi páčil o čosi menej,  no koniec knižky to vynahradil a zaujíma ma, akým smerom sa knižná séria posunie. Zvíťazí dobro, ako v rozprávkach, alebo ho premôže temnota? Tento diel knižnej série o dvojčatách Lei a Sáre priniesol viac mágie, napätia a aj akcie, ktorej však niekedy bolo až príliš a výsledné hodnotenie knižky je teda nasledovné:

A čo vy? Čítali ste už Labyrint osudu, či inú knižku od autorky Lenky Dostálovej, alebo sa len chystáte?

Budem vďačná za každý komentár či zdieľanie.
- za recenzný výtlačok vďačím autorke -