Love & Misadventure (Lang Leav) - Recenzia

by - 26.3.17

Knižka Love & Misadventure je básnická zbierka od bestsellerovej autorky Lang Leav. Ako už názov vypovedá, jedná sa o básne o láske, nie sú však príliš sladké a romantické. Pomocou tejto knižky sa totiž dozvedáme o tej druhej, porozchodovej stránke. Knižka je rozdelená na tri časti a každá by mala hovoriť o inej fáze, ja som v nich však veľký rozdiel nevidela a myslím si, že by sa bez nich knižka zaobišla.

Informácie o knižke:
Originálny názov - Love & Misadventure
Autor - Lang Leav
Vydavateľstvo - Andrews McMeel Publishing
Žáner - Poézia


“Love is a game
of tic-tac-toe,
constantly waiting,
for the next x or o.”

Aj keď sa jedná o básnickú zbierku, viac som ocenila dlhšie texty, ktoré sa v knihe občas vyskytli, no nerýmovali sa, lebo im bolo po jazykovej stránke ľahšie porozumieť (knižku som čítala v angličtine). Je iné keď nerozumiete zopár slovám v kapitole, ktorá ma dajme tomu desať strán, ako v básničke, ktorá je na pol strany, aj keď napríklad pri knižke milk & honey som s tým problém nemala.

“Once there was a boy who couldn't speak but owned a music box that held every song in all the world. One day he met a girl who had never heard a single melody in her entire life and so he played her his favourite song.”


Ako teda knižku hodnotím?
Básničky, ktorým som rozumela sa mi veľmi páčili, a aj keď táto knižka nie je dlhá, ukrýva sa v nej veľa pekných myšlienok. Nejde však o najlepšiu básnickú zbierku, čo som doposiaľ čítala, knižka však stojí za prečítanie.

Budem vďačná za každý komentár či zdieľanie.


You May Also Like

0 komentárov