Fantastické zvery a ich výskyt (Fantastic Beasts and Where to Find Them) - Recenzia

by - 19.11.16

Film Fantastické zvery a ich výskyt som plánovala spomenúť až v mesačnom zhrnutí, no film ma uchvátil natoľko, že mi nedalo o ňom nenapísať článok. Celú sériu Harryho Pottera ešte dočítanú nemám, no bavilo to aj moju muklovskú kamarátku, ktorá sa tomuto čarovnému svetu tak nejak vyhla. Takže, či už ste sériu nedočítali, nečítali vôbec alebo ste nevideli ani jeden film smelo do toho, stojí to za to a možno Vás tá atmosféra dokonca naláka na to aby ste sa do tejto série pustili.



Ak sa Vám už dostala pod ruky kniha Fantastické zvery a ich výskyt, nejde o jej spracovanie, ale o príbeh, ktorý za jej vydaním stál. Až do premiéry to bolo totiž neznáme a knižka bola len súčasťou Rokfortskej knižnice. Nič viac, nič menej.
Hneď po dopozeraní filmu som zavítala do kníhkupectva s plánom kúpiť si jeho scenár, no tá cena ma ovalila, takže možno na Vianoce :D.

Je veľmi podivuhodné, čo vymoženosti dnešnej doby ponúkajú: Filmové efekty, ktoré vás priam pohltia a premietajú sa na filmovom plátne rovno pred vami boli doslova okúzlujúce.


Aby som však nehovorila len o tom, ako sa mi film páčil a z tejto "recenzie" ste sa aj niečo dozvedeli, poďme sa trochu pozrieť aj na jeho dej.


Newt Scamander (Eddie Redmayne) jedného dňa zavíta do New Yorku aj s kufríkom plným rôznych stvorení o ktorých neskôr napíše už nám známu knihu. Čo sa však stane, ak tieto zvery utečú do ulíc a ničia veci na okolo? Stupeň odhalenia bol už aj tak vysoký a možnosť prezradenia sa postupne rastie. Nastane vojna medzi nemágmi (muklami) a čarodejníkmi?

Budem vďačná za každý komentár či zdieľanie.



You May Also Like

2 komentárov

  1. Ja sa už na to tak teším! Mám to v kine aj rezervované, len my ideme až 27. 11., lebo neznášam 3D a u nás to bude 2D až vtedy. No nevadí, podľa pribúdajúcich recenzií aspoň viem, že ma čaká parádna jazda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2D je lepšie :D je dosť blbé mať 3D okuliare na normálnych :'D a máš sa na čo, dúfam, že aj u teba potom bude recenzia tiež, zaujíma ma ako to zhodnotíš ty :)

      Odstrániť