Insomnia (Vladimíra Šebová) - Recenzia

by - 24.8.16

Insomnia je kniha od autorky Vladimíry Šebovej, ktorá sa nevenuje len písaniu kníh, ale aj písaniu článkov o osobnom rozvoji, motivácii a zdraví. Kniha Insomnia je prvá časť z trilógie, takže ak Vás zaujme, v budúcnosti ešte budete mať čo čítať.

Informácie o knižke:
Originálny názov - Insomnia
Autor - Vladimíra Šebová
Vydaveteľstvo - Citadella
Žáner - Sci-fi, YA
Séria - Insomnia (prvá časť)



“Je mnoho dôvodov na hnev. Človek si vždy nejaký nájde, keď chce. Ale dôvody na lásku nepotrebujeme nikdy. Proste tu je a my ju cítime.”

Od slovenských, či českých autorov som toho veľa neprečítala, niežeby ich knihy boli zlé, no s výnimkou Mariotovych dedičov som nenašla veľa kníh, čo by ma až tak zaujalo, no potom prišla táto kniha, ktorá ma zaujala všetkým. Keď som sa do nej začítala, hneď ma vtiahla do deja a už nepustila. Zaujímavosťou možno je, že aj keď je kniha od slovenskej autorky, dej sa neodohráva na Slovensku. Príbeh je zasadený do upršaného Londýna plného tajomstiev a neprespaných nocí Sary Nickson.

“Keď niekoho milujete, srdce vám bije rýchlejšie… Keď ale cítite apatiu, máte pocit, že žiadne srdce nemáte. Niečo tam je, bije to, ale… zároveň tam je prázdne miesto.”

Keď si nepozriete anotáciu, ani žiadne recenzie a rovno sa vrhnete do deja, kniha vám zo začiatku príde úplne normálna, teda nie ani tak kniha, ale jej hlavná hrdinka. Po pár stránkach sa však dozvedáme jedno veľké tajomstvo, ktoré nevie nik okrem jej brata Bena a jej rodičov. Sara totiž nikdy nespí… ku svojmu životu jednoducho spánok nepotrebuje, už odkedy bola malá.

V knihe sa dozvedáme o jej detstve, rodine, živote spisovateľky, no aj o tom, že Saru chce niekto uniesť, no nielen to, nakoniec zistíme, že Insomnia nie je len o (ne)spaní, Sara sa nemôže ani opiť, či zdrogovať, jej telo sa rýchlo regeneruje, no je okolo toho oveľa väčšia spleť tajomstiev, o ktorej sa dočítate v knihe.

Chcete prebdieť pár nocí so Sarah? Zaujala Vás táto kniha?


Na túto knihu mám pozitívny názor a zaradila sa k jednej z mojich najobľúbenejších. Už teraz sa neviem dočkať pokračovania, no dúfam, že v ňom bude menej gramtických chýb.

Budem vďačná za každý komentár či zdieľanie.




Za poskytnute recenzného výtlačku ďakujem priamo autorke.

You May Also Like

0 komentárov