The Princess Saves Herself in This One (Amanda Lovelace) - Recenzia

by - 8.10.17

Knižka The Princess Saves Herself in This One je debutom autorky Amanda Lovelace a popravde je to naozaj poznať. Keď som si prečítala venovanie, ktoré patrilo Harrymu Potterovi, okamžite som čakala, že zvyšok knižky bude písaný tiež tak dobre, no po pár stránkach som len pozerala, ako to autorka mohla takto pokaziť.

for the boy who lived. thank you for inspiring me to be the girl who survived. you may have a lightning bolt to show for it, but my body is a lightning storm.

Informácie o knižke:
Originálny názov - The Princess Saves Herself in This One
Autor - Amanda Lovelace
Vydavateľstvo - Andrews McMeel Publishing
Žáner - Poézia

zdroj obrázku: Twitter

Táto knižka by sa dala rozdeliť do troch častí:
1. Toto je tak zlé, že neviem, či to vôbec čítať ďalej #poďmesaľutovať
2. Presladené, ale v pohode
3. Motivačná literatúra #dokážemvšetkosamanepotrebujemnikoho

Aj keď sa našlo zo desať básničiek, alebo skôr ich myšlienok, ktoré sa mi páčili, zopár ku ktorým som mala neutrálny názor a bola som v pohode s čítaním ich, no prvá kapitola the princess bola jedna veľká pohroma. Akože je pekné, že sa chce autorka podeliť so svojím životným príbehom a píše o tom, čo strašné v živote prežila, ale nie takto... naozaj. A ešte jedna vec, keď som zbežne pozerala recenzie na Good reads, čo som zrejme mala spraviť pred tým, než som si knižku objednala našla som jednu vetu s ktorou sa naozaj nedalo nesúhlasiť, väčšina tejto knihy, bola totiž oenterovaná sebaľútosť.


Vie mi niekto vysvetliť, kde konkrétne môžem napríklad v tomto texte nájsť tú sľúbenú poéziu? A prečo niekto ničí knižky takýmto strašným spôsobom? Ešte k tomu tie najobľúbenejšie?

she begins
tearing
the pages

from the spines
of her favorite
books

& frantically
stuffs wads of words
into her mouth,

praying it's true
that you become
what you eat

Ani sa poriadne neviem rozhodnúť, koľko bodov tejto knižke dať, niektoré básničky boli fajn, no potom tu boli ostatné, ktoré pôsobili, akoby ich písal niekto iný.
*1,5/5

Budem vďačná za každý komentár či zdieľanie.



You May Also Like

0 komentárov