Unbookboxing 2 - Varšava

by - 6:12

Ahojte! Ozývam sa asi po mesiaci, no bohužiaľ nie s recenziou. Dúfam, že to však nevadí, na jednej už pracujem a na druhej dúfam zajtra začnem. Aj keď toto pôvodne unboxing byť nemal, no keď som videla ako mi to v kníhkupectve zabalili neodolala som.



Po osemhodinovej ceste vlakom a následnom ubytovaní som sa rozhodla prebádať nákupné centrum, čo som cestou do bytu, ktorý máme na týždeň prenajatý, videla. Kedže sa však snažím kupovať veci z prírodných materiálov a bez plastu ako obvykle som veľmi nepochodila... až kým som nezavítala do kníhkupectva, kde som si vybrala dve knižky. Jednu v angličtine, no a tú druhú v poľštine. Asi sa pýtate, na čo mi je poľská knižka, no jedná sa o Malého princa, ktorého poznám celkom obstojne a navyše sa plánujem od budúceho školského roku začať učiť poľštinu, takže ak jej nebudem rozumieť teraz tak snáď niekedy inokedy.



Druhou knižkou, čo som si zaobstarala je knižka od Patricka Nessa, ktorého určite všetci poznáte. Konkrétne tejto som už raz dávala šancu v slovenčine, no nemala som na ňu veľmi čas a potom ju už bolo treba vrátiť do knižnice, niekto si ju už rezervoval a tak nešla predĺžiť. Keď som teda v tých málo anglických knižkách čo tam mali zbadala My ostatní tu len tak žijeme, padla jasná voľba práve na ňu.



A čo vy? Asi sa nejdem pýtať, či ste čítali Malého princa, lebo to je dúfam samozrejmé, ale čo taký Patrick Ness?

Snáď nabudúce pri recenzii :D
Jane

You May Also Like

0 komentárov